Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 3 de juliol del 2019

Transcripció analògica a l'alfabet llatí d'un electroencefalograma estival

Notes de sortida:
1. Llegir anaeròbicament.
2. Ortografia multilingüística revisada per l'Institut d'Estudis Xinxillans.


Xec! Començo a sentir quelcom que feie temps que no sentive.  La flamerade de vore passar l’huracà xafogós davant meu fent sorollamen. Cop de vent a la ment, al cervell, a l’altre cervell. Vaig més calent que la sopa ramen. Cotxes descapotats d’aquells nostrats analògics, amb motor de camions, rugint com dragons. La comadrona francesa tot cridant : allez, vas-y, encore, lachez pas, allez!  El crit eixelebrat a l’estil indígena neozelandès o alemany, per brindar per un company: Bip, bip, ieeeeeeeeeeee! Bip, bip, ieeeeeeeeeeeeeeeee ! Un gol a l’estadi. Un “visque els nuvis!!!”. Freddie Mercury cridant “Barceloooooonaaaaaaaa”. Un “lega-liza-lega-liza-lega-li-za-ción”, a cort obert tothom tancant la festa major. El cantant d’un grup de rock, aquest vespre a l’estadi entre cançó i cançó: -Can your hear me ? -Yeeeesssssssssssssssss ! -Can you hear me, yeah ? -Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiií!-. Tot això estic sentinte jo, ara mateix. Se’n diu sentir-se viu. A l'estiu tota titola recerca o caliu. Se’n diu treure’s lo pal del cul. Se’n diu ja n’estic fins els colhons de dormir amb els pantalons. No hi ha qui em pari! Nooo téeé nooom! M’agrada la gent que’m’mira els ulls! Mira’m als, mira’m als ulls!!! De calor, jo també en vull. Vull la flama, el caloret foller de la festa follera. Lo fred del verano, lo fred de l’hivern, jo què sé, lo caloret xindua ! Valencians, catalans, balears, germans: Ja estem en fffoooollesss !!! I ohtrha vheç: Ja estem en fffoooollessss!!! Això ja va venint, jazz band viniendo, no té més. Ara vés i mira si m’has entès. Fot-li cop de mestral, que t’envia la sissí amb la robestese a fer punyetes. Un F-18 comprat a iBei, acompanyant el mestral, a vol rasant només provocant, deixant-te sord i que se’n torne, que se’n torne també a fer punyetes! Mamarratxos! Formigueig. Pessic. Espasme. Palpitacions. Contraccions. Puncions. Xup-xup. Calbot col·lega, vine aquí ! Pitrera, davantera, frontó, percussor. Barbacoa, follia, esbojarrament, guilladura, vaig calent. Vide, decidide i mai més buide. Vida velha per fer-la per fi, ara sí, belha. Vells, sí, però figurins i vestidets fets uns pinzells. Prou ! Voleu fer el favor de callar ? Calheu ! ¿Pezo, poz qué no te cállaz? Doncs no senyor, a partir d’ara o meu país, les proclames buides, per les ments desnodrides. Qui vulga elèctric xoc, que llegisca o meo bloc !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada